Kako začeti?

Navodila

 

  1. Pridobite digitalno potrdilo za uporabnika
  2. Izpolnite obrazec za pooblastitev uporabnika

2. Izpolnite obrazec za pooblastitev uporabnika 

Pred prvim vstopom v spletno rešitev SVZI.Net se morate registrirati oziroma pooblastiti uporabnika (pooblaščenec), ki bo delal v vašem imenu. Podjetje lahko pooblasti pooblaščenca znotraj svojega podjetja (pooblaščenec je zaposlenec v podjetju), lahko pa pooblastite drugo podjetje (npr. računovodski servis), ki bo delal v vašem imenu. Pooblaščeno podjetje (npr. računovodski servis) mora ravno tako pooblastiti zaposlenega v svojem podjetju.

Izpolnite obrazec Obrazec za določitev pooblaščenca za posredovanje podatkov na JJPIS (DOC) in ga pošljite na naslov Sklada. S tem obrazcem se kot delodajalec registrirate za vstop v SVZI.Net, določite pooblaščenca in istočasno podpišete izjavo o posredovanju in varovanju podatkov.

Vaš izpolnjeni obrazec bomo obravnavali najpozneje v 30 dneh, ko bomo na elektronski naslov pooblaščenca poslali sporočilo o odobritvi uporabe.

Opozarjamo, da na podlagi pomanjkljivo izpolnjenih obrazcev, ne bo mogoče registrirati pooblaščenca. Izpolnjen obrazec pošljete po klasični pošti.

SVZI.Net lahko uporabljate takoj po prejemu sporočila na vaš elektronski naslov, ki ste ga vpisali na obrazec.

Pred izpolnjevanjem preverite na spletni strani za preverjanje digitalnega potrdila, katere podatke iz nameščenega digitalnega potrdila, morate vpisati v obrazec. To storite tako, da kliknite na povezavo STRAN ZA PREVERJANJE in na obrazec prepišite vrednosti:

  • elektronski naslov
  • izdajatelja digitalnega potrdila
  • enolična oznaka

NATISKAJ STRAN